DoporučujemeZaložit web nebo e-shop
 

Co nabízíme?
                                                                     
 
 NABÍZÍME TŘÍHODINOVÉ AŽ CELODENNÍ ŠKOLENÍ
 
 
 
 
 
 
 
Co nabízíme??
 
  • Nabízíme podnikové a manažerské vzdělání
  • Rozvíjíme dovednosti Vašich zaměstnanců
  • Podporujeme motivaci jednotlivců i týmů
  • Konzultace,  poradenství
 
 
 
 
 
 
 
 
Školení - 
 
   
  • Stres (školení i pro jednotlivce)                Zvládáte konfliktní situace, jejich následky, stres?  Jak úspěšně zvládnout tlak a stres v práci     
 
 
 
  • Efektivní komunikace                Pomůžeme ůčastníkům identifikovat silné a slabé stránky, které v této oblasti mají, a rozvíjet jejich 
                                                                                          schopnosti úspěch v různých pracovních situacích. Cílem je zlepšit úroveň komunikace účastníků 
                                                      s podřízenými, nadřízenými, kolegy i obchodními partnery.
 
 
  • Manažerské dovednosti       Kurz Vám výrazně pomůže v manažerské praxi. Řešením nestandardních či konfliktních 
                                                       situacích. Rozvoj osobnosti a sebevědomí.
 
 
  • Rozvoj týmů                                           Rozvoj týmové práce, vzájemná komunikace, skupinu pracovníků změníme v sehraný tým.
 
 
 
  • Efektivní komunikace II           Desatero chyb v běžné konverzaci. Jak působíme na okolí? Jak jednat po telefonu?   
                                                                                            Známe všichni pravidla slušného chování?
 
 
  • Komunikace zdravotní sestry         Jak působíme na pacienty, nejčastější chyby v komunikaci,
                                                                                                         pozitivní myšlení a pozitivní komunikace
                                                               komunikace s nadřízenými pracovníky, komunikace s rodinami pacientů,
                                                               desatero pro lepší komunikace s pacienty se zdravotním postižením
 
  • Efektivní komunikace obsluhy   co je důležité aby se lidé vraceli?                                                                                           
                                                                                                        Zaměříme se na schpnost vést rozhovor a zvládat námitky klientů  .                
                                                                                                        Dívat se na danou situaci z různých úhlů a hledat pro obě strany vzájemné přijatelné řešení.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 Vytvořeno službou WebSnadno.cz  |  Nahlásit protiprávní obsah!  |   Mapa stránek